Star Wars World
HoloNet TV- Közélet, politika

A Kereskedelmi Szövetség média hálózata ezúton hívja fel a szervezet fogyasztótársadalmát, hogy Gilramos Libkath, a Szövetség alkirályának bankára és másodhelyettese nem sokkal a Geonosisi csata után nyomtalanul eltűnt. Értesüléseink szerint viszonya megromlott a felsőbb vezetőséggel és milliós tartozása volt a Szövetség kasszája iránt. Különösen óvatosan kell bánni az említett személlyel, fajához képest szokatlanul nagy bátorsága és önbizalma van, fegyverrel rendelkezik és az erőszaktól sem riad vissza.

 
Menü
 
Animáció

 
SW filmek
 
Adatbank
 
SW játékok
 
Szavazás
Nézed a Clone Wars-sorozatot?

Igen
Nem
Néha
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Knights of the Old Republic
Knights of the Old Republic : Játékismertető

Játékismertető


Star Wars: Knights of the Old Republic

A Knights of the Old Republic (továbbiakban KotOR) 2002-ben robbant be a köztudatba és megjelenésekor osztatlan sikert aratott. Jelentősen eltért az addig a Star Wars játékok koronázatlan királyának számító Jedi Knight sorozattól. A KotOR ízig-vérig RPG (szerepjáték) volt a javából, ahol hősünk fejéődhetett, mi adhattunk rá felszerelést és a harc is úgy dőlt el, hogy kinek van több tapasztalati pontja stb. De kezdjük az elejénél.

A játék sztorija egyértelműen a KotOR legnagyobb erőssége. Olyan jó történettel rendelkezik, hogy bármelyik új Star Wars filmbe elmehetne. Ez is egy nagy újdonság volt 2002-ben, hiszen a Jedi Knight sorozat eléggé gyengécske történetei meglehetősen illuziórombolóak voltak, és csak arra szolgáltak, hogy új ellenségeket lehessen lekaszabolni. A sztori szerint kb. 4000 évvel a yavini csata előtt járunk. A Jedi és a Sith Rend is ereje teljében áll. Természetesen egyáltalán nem élnek meg egymás mellett békésen, dúl a Jedi Polgár Háború. A Köztársaság két legnagyobb ellensége, Darth Revan és Darth Malak sorra foglalja el a bolygókat. Bastilla és Jedi társai bekerítik Revant és legyőzik. Egy év múlva már Malak az új Sith vezető. Hősünk akkor ébred az Endar Spire-on, amikor már a Sithek behatoltak. És innentől kezdődik a kaland, bolygóról-bolygóra, célunk először a szökés a Sithektől, később már sokkal nevesebb feladataink lesznek (Jediként). A sztori vége felé olyan nagy fordulat következik, hogy ehhez képest az "Én vagyok az apád"-jelenet kis piskóta.

A legtöbb RPG-elem szerepel a játékban: tárgyakat vehetünk fel, ezek megnövelik akármelyik tulajdonságunkat. Szintet is léphetünk, kezdetben ez igen könnyen megy, később már nehezebb dolgunk lesz. Olyan tulajdonságokat tanulhatunk meg, mint a számítógép-használat, kódtörés, különféle jedi-trükkök... és még sorolhatnánk a lehetőségek. Karakterünk a cselekedetei alapján fejlődik, van egy bizonyos ráta, ami a Világos és Sötét Oldal között mozog. Ha megölünk egy ártatlan lényt, sötét oldal pontot kapunk, ha segítünk egy bajbajutottan, jó oldal pontot kapunk. Ez a bizonyos ráta határozza meg karakterünk jellemét, mely végül a befejezéshez vezet, melyből kettő van (egy jó és egy rossz befejezés). Hogy melyik oldal a jobb? Nos erről vitatkozhatnánk, ám tény, hogy a Sötét Oldal képviselőinek sokkal több lehetősége van, ám később már a Jedik is üldözni fogják, így nehezebb dolga lehet. A harcrendszer körökre van osztva, az is a leegyszerűsített módot képviseli. Azonban igen jól meg van csinálva, mikor egy Jedi és egy Sith harcol, igen látványos akcióban lehet részünk, a sugárvetős részek azonban egy kicsit monotonra siekrültek, ám végül is azok se rosszak.

A grafika mára már egy kicsit megkopott, ám még mindig nagyon szépnek mondható. Például az űr nagyon élethűre sikeredett és a helyszínek is nagyon szuperek. Taris városképe nagyon csodálatos, a naplemente csodálatosan van ábrázolva, a fény-árnyék viszonyok is nagyjából megfelelőek. Kikötésem van viszont a környezettel: igaz, hogy nagyon sok ember és lény ténfereg pl. Taris utcáin, ám ezek gyakorlatilag egymás klónjai. Ide-oda mászkálnak, mindennemű úticél nélkül. taris Felsővárosáról azt mondják, hogy gazdag és fényűző, de én ezt nem láttam. A lakosztályok olyan unalmasak és szürkék, hogyha ott élnék, meg tudnék őrülni. A kocsmák is eléggé unalmasak, az ott lévő emberek és lények csak állnak a helyükön, nem bveszélgetnek vagy ülnek. Bár a hangeffektek igen jól megvannak csinálva, tehát a beszélgetés zsivaja lehel valami életet a játékba. A másik, ami zavar, hogy a lények nem eléggé változatosak. nagyon sok twi'lek van, ezek szinte mindegyike zöld bőrű. Mikor beszélnek hozzánk rylothi nyelven, mindig ugyanazt mondják, mégha maga a mondat mást is jelent. A twi'lekeken kívül sok a nikto, az ithori, a rodián, az aqualish... ezért is örültem nagyon, ha egy egyedi másik faj képviselője feltűnt (például egy quarren a lakosztályban vagy egy paaerduag a kocsmában). Ám a párbeszédek mindenért kárpotolnak, sok szereplő múltjából megtudhatunk részleteket.

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
A Hónap Idézete

"Én nem vinném vásárra a bőrömet, csak akkor, ha muszáj"

(Nute Gunray)

" Nézzenek csak oda, a hajszegény hárpia!"

(Ashoka Tano)

 

"Üdvözlöm, helytartó úr!."

(Assaj Ventress)

 
Cikkajánlás®

Talz

A Talzok rendkívül magas, tagbaszakadt és meglehetősen kolosszus teremtmények: magasságuk legalább 2 méter, testüket sűrű, fehér (olykor szürke) vastag bunda borítja. Összesen négy szemük van, kettő apróbb a homlok felületén és két nagyobb formájú a szájnak funkciónáló szívókornong felett. Nyelvük a duruzsolásból és a zümmögés különböző magasságú frekvenciáiból álló talzzi. A talzok csak igen kivételes esetben tanulják meg a Basicot (közös nyelv), és annak használatát is csak törten képesek kezelni, mivel a talzi hangszálak nem megfelelőek a különböző kifejezések kiejtésére.

Kattints ide a teljes cikkhez!

 
SW linkek
 
SW linkek (nem hivatalos)
 
Társoldalak
 
Elérhetőség
 
Egyéb Linkek
 
Látogatottság
Indulás: 2006-01-13
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?